این مقاله درواقع راهنمایی جامع برای ایجاد و به کارگرفتن یک استراتژی کسب و کار موفق و بسیار حرفه ای در اینستاگرام هست. برای موفقیت و حرفه ای شدن در کسب درآمد از اینستاگرام باید ۶ گام اساسی طی شود:
- گام ۱ – نوشتن یک پروفایل اینستاگرام جذاب
- گام ۲ – ایجاد یک فید پر زرق و برق اینستاگرام
- گام ۳ – نوشته ی زیرعکس های اینستاگرام خود را هنرمندانه بنویسید
- گام ۴ – استراتژی هشتگ اینستاگرام
- گام ۵ – استوری های جالب در اینستاگرام بسازید
- گام ۶ – جامعه ای درگیر با صفحه اینستاگرام خود ایجاد کنید (معرفی ابزار)
چرا اینستاگرام برای کسب و کار؟
چگونه میتوان نشان تجاری خود را در دسترس میلیون ها نفر افرادی که بطور روزمره از اینستاگرام استفاده می کنند قرارداد؟ اینستاگرام تبدیل به یکی از محبوب ترین پلاتفرم های اجتماعی برای ارائه کسب و کارِ شما به مخاطبین شده است. آمارهایی از این مخاطبین در ادامه آورده شده:
- ۷۰۰ میلیون کاربر فعال
- ۴.۲ میلیارد لایک به صورت روزانه
- ۹۵ میلیون پست بصورت روزانه
ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای بصری برای کسب و کارتان در اینستاگرام روشی مناسب برای بدست آوردن مخاطب جدید و فعال است. اینستاگرام روشی فوق العاده برای ترویج کسب و کارتان، توجه به مشتریان، و ایجاد روابط بلند مدت با شرکای قدرتمند است.
طبق گفته Sprout Social:
اینستاگرام بیشترین توجه را به پست های خود دربین تمام شبکه های اجتماعی جلب میکند؛ جلب توجهی برابر با: ۸۴برابر بیشتر از Twitter، و ۵۴برابر بیش تر از Pinterest، و ۱۰برابر بیش تر از FaceBook .
در این مطلب به شما نشان داده خواهد شد که چگونه نوعی از استراتژی محتوای بصری برای اینستاگرام را توسعه دهید که دنبال کنندگان شما را تهییج و تشویق به اقدام عملی کند.
ما پنج روش برتر برای بهبود حساب اینستاگرام شما به شما معرفی میکنیم؛ این روش ها شامل نکات و بهترین اقدامات درمورد بخش های بیوگرافی (بیو)، تصاویر، فید، نوشته های زیرعکس ( کپشن ها ) و جامعه دنبال کنندگان شما (فالوورها ) میشود. بیاموزید چگونه توجه مخاطب موردنظر خودرا جلب نموده و تعداد آنها را افزایش دهید تا مشتریان بصری امروزی را برای کسب و کار خود بدست آورید.
گام یک: نوشتن یک پروفایل اینستاگرام گیرا
نوشتن یک Bio خوب در اینستاگرام بطوری که مرتبط، درگیر کننده، و مختص برند شما باشد، نکته ای اساسی برای جلب مخاطب و مجاب کردن مخاطبان مورد نظر جهت توجه به وبسایت و کسب و کار شماست.
در اینجا ۳ نکته برای نوشتن یک بیوگرافی اینستاگرامی گیرا بیان شده است:
۱. نام یا عنوان کاری خود را بیافزایید
نام کاربری و نام شما تنها قسمتهایی است که اینستاگرام در نتایج جستجوی خود مدنظر قرارمیدهد، پس سعی کنید از این قسمت ها بهره ببرید!
۷ دیدگاه. رها کردن جدید
ممنون از این محتوای فوق العاده با ارزشی که به اشتراک گذاشتید
خواهش میکنم. لطف دارید
مطالب مهم و تاثیر گذار بود..ممنونم از شما بابت اشتراک گذاری این مقاله🙏🙏🙏
مرسی لطف دارید. ممنون که وقت گذاشتید و مطالعه کردید
بسیارمقاله پرمحتوایی بودبااینکه زیاد با اینستا کارندارم جذب شدم که بخونم وبیانش قابل فهم بود.کارهاتون تحسین برانگیزه.پیروزباشید
ممنون خانم موسوی
ممنون از اطلاعات مفید و کاربردی تون ، بسیار عالی 👌👌👌