یکی از سوالات سرنوشت سازی که در مورد کسب و کار اینترنتی از من پرسیده میشود این هست که آیا واقعا افزایش فروش با نحوه نوشتار صفحۀ محصول یا بطور واضح با تبلیغ نویسی صفحۀ محصول ارتباطی دارد؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میشود که حتماً کلیپ آموزشی که در ادامه آمده را تماشا بفرمایید.

اولین تبلیغات آنلاین بنری در سال ۱۹۹۴ توسط مجله wired بود که بنر های کمپانی AT&T را در وبسایت خود به نمایش گذاشت‌. از آن سال تا کنون تبلیغات آنلاین پیشرفت فوق العاده ای داشته و سرمایه گذاری در این بیزنس، در سالهای اخیر از مرز صدهزارمیلیون دلار عبور کرده و اکثر برند‌های دنیا بخشی از بودجه تبلیغاتی خودشان را به تبلیغات آنلاین اختصاص داده‌اند.


افزایش فروش با تبلیغ نویسی در صفحۀ محصولات

تأثیر مستقیم تبلیغ اینترنتی بر فروش موضوعی است که اثربخشی آن بارها اثبات شده است. کاربران اینترنت معتقدند که تبلیغات آنلاین نقش مهمی در خرید محصول دارد. با توجه به گسترش اینترنت در ایران (بیش از 60% مردم روزانه از اینترنت استفاده میکنند) و همچنین تعداد کاربرانی که هر روز از اینترنت استفاده میکنند شما با استفاده از تبلیغات و بازاریابی آنلاین با کمترین هزینه میتوانید بسرعت به بازار هدف خود دست یابید.

یکی از مهمترین زیبایی های تبلیغات آنلاین قابلیت آماردهی و اندازه‌گیری آن است. شما براحتی میتوانید آمار بازدیدکنندکان و نرخ تبدیل و بازدهی آنرا بسنجید و اندازه گیری کنید. در هیچ روش تبلیغاتی دیگری نمی‌توانید آمار دقیق افرادی که تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند را اندازه گیری کنید. قبل از هدایت کاربران به صفحه محصول باید ترافیک مناسبس براس این صفحه فراهم کنید. اینکار به دو روش طبیعی یعنی سئو و تصنعی مانند خرید تبلیغات بصورت پاپ آپ و غیره انجام میشود. در هرصورت  پس از نمایش آگهی‌ها نیز، می‌توانید کاربرانی که بر روی آگهی شما کلیک کرده‌اند را به صفحه فرود یا Landing Page خود هدایت کرده و از کاربران اطلاعات شخصی‌شان را دریافت کنید. با اینکار شما اطلاعات و پروفایل افرادی که به محصولات شما علاقه‌ مند هستند را میتوانید بدست بیاورید.


پروفایل علاقه‌مندان

سئوال اینجاست که لیستی از پروفایل علاقه‌مندان محصول شما چه نتایجی را برای شما به همراه خواهد داشت؟ داشتن یک لیست ایمیل از افراد علاقه‌مند به خدمات و محصولات شما درهر کسب و کار آنلاینی یکی از مهمترین دستاورد‌های صفحات فرود و کمپین های تبلیغاتی است. با استفاده از این بانک اطلاعاتی از علاقمندان، شما می‌توانید یک ارتباط مداوم با آنان داشته باشید و بازار‌های جدیدی برای خود خلق کنید. از نیازهای جدید طرفداران و علاقه مندانتان باخبر شوید و محصولی متناسب با درخواست مشتریان خود تولید کنید و همچنین در مورد محصولات جدید خود به مشتریان اطلاع و آموزش دهید.


یکی از بهترین روش ها برای ایجاد احساس علاقه در مخاطبان، افزایش آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و نحوه استفاده از آن است. شما میتوانید پیش از ورود یک محصول جدید در بازار، با استفاده از ابزار ایمیل اتومیشن (Email Automation) به علاقمندان خود، آموزش هایی را در مورد محصول جدید و نحوه استفاده از آن بدهید. این امر سبب اعتماد و علاقه آن ها به محصول شما شده و شما را به عنوان رهبر بازار معرفی میکند و در نهایت تاثیر مثبتی در فروش دارد.


رشد تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده به عبارتی مسیری که تبلیغات تلویزیون در طول ۱۳ سال طی کرده در اینترنت با گذشت تنها ۴ سال سپری شده و  به همان اندازه ای که تبلیغات اینترنتی رشد میکند، تبلیغات رسانه های چاپی درحال محوشدن هست.
 

 شما را به دیدن ویدیوی پنجم و آخر «چگونه فروش محصولات سایت خودرا افزایش دهیم» دعوت میکنم:


برای اطلاعات بیشتر میتوانید از آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای استفاده کنید. لطفاً مارا از نظرات و پیشنهادات خودتان آگاه کنید. موفق و پیروز باشید


نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید