یادگیری تبلیغ نویسی حرفه ای میتواند کسب و کار آنلاین شما را متحول کند. اگر میخواهید صفحۀ محصولات خودرا بطور حرفه ای تبلیغ نویسی کنید هرگز این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله درمورد تبلیغ نویسی صفحه محصولات صحبت میشود. اینکه چه محتوایی در صفحه محصولات خود باید بنویسید تا مشتریانتان را ترغیب به خرید محصول شوند. مهمترین عاملی برای افزایش فروش محصولات سایت که متاسفانه در بسیاری از سایتهای ایرانی به آن توجه نمیشود همین تبلیغ نویسی حرفه ای صفحه محصولات هست. در ادامه این مقاله شما یاد میگیرید که چگونه برای صفحه محصولات خود تبلیغ نویسی کنید. پس تا پایان همراه باشید.

 اموزش تبلیغ نویسی حرفه ای

 

 

آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای صفحه محصولات

همانطورکه اشاره شد مهمترین عاملی که فروش سایت شما را تضمین میکند تبلیغ نویسی صفحه محصولات هست. سایت شما حتی اگر ترافیک بسیار بالایی هم داشته باشد شما اگرنتوانید روی متقاعد کردن مخاطبانتان کار کنید هیچ فروشی اتفاق نمی افتد. این هنر یک تبلیغ نویسی حرفه ای است که میتواند متون حرفه ای بنویسد که مشتریان را متقاعد کند.

 

 
تیتر یا عنوان محصول

نخستین متنی که خوانده میشود و تنها عاملی که میتواند مخاطب را در صفحه محصول نگهدارد عنوان محصول شماست. با در واقع پس از خواندن عنوان محصول شما مخاطب شما تصمیم میگیرد آن صفحه را ببندد یا بخواند. پس عنوان محصول شما باید بتواند در کمتر از 3 ثانیه توجه مخاطب را جلب کند وگرنه تمام زحمات شما هدر رفته است.



شناخت نیازهای مخاطب

مهمترین اصل برای فروش موفق شناخت نیازهای مخاطب و پرداختن به این نیازهاست. شما باید مشتری را بشناسید و از نیاز آنان آگاهی داشته باشید و در تبلیغ نویسی باید دقیقا به این مشکلات و نیازها اشاره کنید. سعی کنید در ابتدای محتوای تبلیغاتی صفحه محصولتان مستقیما به این نیازها اشاره کنید تا به این ترتیب مخاطب را برای خواندن ادامۀ متن تحریک کنید.

 

 
تاکید بر مزیت های محصول بجای ویژگیهای آن

باید کاملا واضح و بدون حاشیه به مخاطب بگویید بعداز استفاده از محصول شما دقیقا چه اتفاقی باید برایش بیافتد و او از محصول شما چه انتظاری باید داشته باشد. بجای صحبت از ویژگیهای محصول، مزیتهای محصولتان را به مخاطب نشان دهید.  شما باید با مطرح کردن مزیت های محصولتان به مخاطب تلقین کنید که محصول شما همان چیزی است که به دنبال آن میگردد. باید به او تفهیم کنید چرا و چگونه محصول شما میتواند مشکل وی را حل کند.


 
ادعا کردن و اثبات ادعا

برای جذب مخاطب شما ناچاراً باید ادعایی داشته باشید. این ادعا همان مزیت یا سود محصول شما برای مشتری است. مثلا کسی که یک یک دورۀ آموزش کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت راه اندازی کرده بود به قیمت 999 هزار تومان در عنوان محصول خود ادعا کرده بود "در کمتر از یکسال یک میلیارد تومان درآمد داشته باشید". حالا اصلاً کاری به این نداریم که این ادعا امکانپذیر هست یا نه. اینکه فردی در سال اول کسب و کار خود، سالی که پر از تنش و آزمون و خطاست به چنین درآمدی برسد. اما فرض کنید واقعیت داشته باشد و محصول یا سرویس شما چنین توانی داشته باشد. ولی وقتیکه هیچ کس شما را نمیشناسد چطور میتواند ادعای شما را بپذیرد. آنهم ادعای به این بزرگی؟! برای اینکه بتوانید ادعای خودتان را اثبات کنید ساده ترین کار استفاده از توصیه ها و نظرات مشتریان هست. شما از طریق کسانی که قبلاً از محصول شما استفاده کرده اند میتوانید ادعای خودتان را اثبات کنید کافیست از آنها بخواهید نظراتشان بصورت تصویری اعلام کنند تا در سایت خود در صفحۀ محصولات قرار دهید.

 

 
گارانتی محصول

اگر میخواهید فروش عالی داشته باشید ریسک را از روی دوش مشتری بردارید و برروی دوش خود بگذارید. البته هنگامی اینکار را میتوانید با موفقیت انجام دهید که از کیفیت محصول خود اطمینان داشته باشید. با ارائه ضمانت نامه یا گارانتی کردن محصول براحتی میتوانید اعتماد مخاطب را جلب کنید. شما فقط با اجرای همین یک مورد میتوان فروش سایت خود را متحول کنید. البته لازم به ذکر است که محصول شما حتما باید از کیفیت لازم برخوردار باشد.

بعنوان مثال شخصی چند وقت پیش یک مقاله رایگان را تبدیل به یک کتاب الکترونیک 37 صفحه ای کرده بود و آنرا به قیمت 99 هزار تومن برای فروش در سایت خود قرار داده بود. این سایت برای تبلیغ نویسی محصول از شگرد حرفه ای بازاریابی فرصت استفاده کرده بود و همچنین عنوانی بسیار جذاب برای معرفی محصول طراحی نموده بود و کلاً تمام اصول تبلیغ نویسی صفحه محصول بخوبی رعایت شده بود. جالب اینجا بود که محصولش را "گارانتی بازگشت وجه" هم کرده بود. اما در صفحه محصول ناچاراً اطلاعات کاملی دربارۀ محصول ارائه نداده بود (مثلاٌ درمورد حجم یا تعداد صفحات آن و...) و چنین کاری یعنی کلاه برداری چراکه هر کسی که این محصول را بخرد بمحض دریافت خواستار بازگشت پول خود خواهد شد و فروشنده از عهدۀ تعهدش برنمی آید.

 

 
 محدودیت

با ایجاد محدودیت، میتوانید باعث شوید تا مخاطب هم اکنون تصمیم گیری کند تا خرید سریعتر انجام پذیرد. مثلا میتوانید برای خرید محصول تخفیف زمانی بگذارید یا محدودیت در تعداد. مثلا اعلام کنید این تخفیف پنجاه درصدی فقط تا یک هفته خواهد بود یا فقط برای پنجاه خریدار اول یا ...

 


دعوت به اقدام

باید با صراحت به مشتری بگویید تهیه این محصول اقدام کند. شما باید تمام مراحل خرید را دقیقا مشخص کرده باشید تا مشتری دچار سردرگمی نشود. بهتر است دکمه دعوت به اقدام یا خرید محصول را با اشاره به مهمترین مزیت محصولتان طراحی کنید. در دکمۀ دعوت به اقدام بهتر است از رنگهای زرد یا قرمز که بیشتر جلب توجه میکنند استفاده شود. روی هم رفته دعوت به اقدام برای خرید محصول یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید.

 

 
نتیجه گیری و جمع بندی

برای موفقیت در فروش نخستین گام این هست که تبلیغ نویسی صفحه محصولات را باید بسیار جدی بگیرید. بدون تبلیغ نویسی حرفه ای صفحات محصولاتان هرگز نمیتوانید به فروش رویایی برسید. با رعایت همین موارد ساده ای که دراینجا بیان شد میتوانید تبلیغ نویسی در صفحه محصولات خودرا بهبود دهید. اگر میخواهید تبلیغ نویسی را بطور کامل و حرفه ای یاد بگیرید و با فوت کوزه گری اینکار آشنا شوید پیشنهاد میشود به محصول آموزش تبلیغ نویس حرفه ای مراجعه کنید. شما با یادگیری حرفه ای تبلیغ نویسی علاوه بر نجات کسب و کار خود از ورشکستگی میتوانید از این حرفه، برای خود کسب درآمد کنید.

موفق باشید.


***

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید